divendres, 8 de febrer del 2013

Sobre mi



Tot va començar aquest últim estiu.
Mentres les demés noies de la meva edat anaven a campus, de colónies, etc... Jo, estava a casa. Aburrida, com era de costum. 
I necessitava trobar algo per distreure'm.
Haig de dir, que no se m'hagués acudit mai agafar una  màquina de cosir, quan més aburrida estigués.
Tot aixó de la costura, va ser idea de la meva mare.
La passió de la meva mare per la costura, li venia desde ben petita.
I un dia, de imprevist, em va preguntar si la volía ajudar...
Jo no sabia res sobre la costura, i molt menys sabia cosir. Però com no tenía res més a fer...
Amb unes samarretes de tirants velles, ens vam dedicar a fer bolsos d'estiu.
La veritat, és que la meva primera impresió, no va ser gaire bona, però després, li vaig trovar utilitat a la màquina de cosir.
Després de fer aquells bolsos, els quals van tenir molt d'èxit entre les adolescents, vam pensar de seguir fent més complements.
A mesura que el menjador s'anava emplenant de complements, els quals no sabiem on posar, vam deidir vendre'ls. I així va començar el meu petit negoci.

Em dic Ariadna, i tinc 14 anys. I desde que tinc montada la paradeta, i treballo cada diumenge, he aprés a valorar. A valorar l'eforç i la dedicació. A compendre, i entendre, que tot el que volem, ens ho hem de guanyar. Ja que:

"SI VOLS, POTS!"
  
Benvinguts al meu blog!

1 comentari: